Am ajuns si in Japonia

M-am plimbat prin aeroport intr-o singura zi cat nu m-am plimbat toata viata. Asta e ghinionul cand ai de asteptat cateva ore intre zboruri. Si uite asa am colindat fiecare colț din aeroportul Doha.

image

Trece timpul, vine randul meu sa plec.
Dupa alte cateva 10 ore de zbor ne anunta pilotul ca incepem sa coboram. Cu sufletul la gura si mintea ramasa la inaltime, ajung pe pamant japonez. Uraaaa! Dar stai, ca e coada la security check. Slava cerului ca am scapat usor. O sa va povestesc cum e cu cozile, formularele si securitatea alta data.

Ma duc sa iau expresul care ma transporta de la aeroport in gara din Tokyo. Face cam o ora. Ma uit pe geam sa vad intuneric. O bezna de nici macar luminile stradale nu se zareau. Cine stie ce zona crepusculara o fi intre Narita si Tokyo.

Ajunge trenuletul asta NEX la destinatie si ies in gara. Eram ca un soarece in labirint. Sau mai rau, o casa a groazei. Zeci de linii, metrou pana la nivelul -5, legaturi cu trenul, japonezi multi si identici care alergau haotic sa prinda te miri ce…. Mi-a venit si un titlu de film “atacul clonelor corporatiste”. Toti imbracati la costum, aceeasi culoare, acelasi par, aceeasi ochi.

image

Am nevoie de o gura de aer. Intr-un final imi gasesc iesirea si ma lovesc de cladiri inalte de sticla pline de reclame luminoase. Cu ochii mari imi dau seama de cat de mic ma simt. O iau la pas cu trolerul scartaind in urma mea. Cand merg pe bulevarde late de 6 benzi si trotuare inca pe-atat, cand intru pe stradute aglomerate si pline de haos, mancatorii, reclame luminoase.Cand am crezut ca am ajuns la hotel, receptionerul imi spune ca nu e hotelul corect si ca trebuie sa ajung la altul…cu acelasi nume, dar la cativa km distanta de unde eram…

image

Aleluia, hotelul! La bulevard, pare frumos. Camera e atat de mare incat incape doar patul si un birou. Ma rog…am duș, am pat, prosoape si pijama. Nu ma culc intr-o capsula totusi. Deja e ora doua aici si de dimineata continuam traseul spre Osaka, iar calatoria in viitor e foarte obositoare.

image

Oyasuminasai!

#HaiCuMine!

Leave a Reply

